Pages

Subscribe:

Friday, February 13, 2009

Kursus INTAN Sabah

.....hari nie(13/2/09) aku dapat tawaran bengkel kehilangan,pelupusan dan hapuskira(16/2/09-19/2/09) kat INTAN Sabah aku apply kursus nie pada 5/1/09,minggu lepas hari jumaat..baru INTAN reply dia kata permohonan aku lulus........aku kena mendaftar pada 17/2/09 kul 8 pagi kat Bilik Chendana5 Kampus INTAN Sabah.....tapi aku kena sampai kat sana pada 16/2/09 jam 3 ptg- 9mlm......Hari nie(13/2/09) kelam kabut aku sebab baru nak ambil surat kelulusan kursus dari pejabat pendaftar, pastu baru nak tempah tiket kapal terbang, pastu baru nak tempah driver( utk hantar dari UTHM ke Senai) ..yg aku sikit marah...surat kelulusan aku kerani pejabat pendaftar perap ...tu yang jadi kelam kabut....aku pulak kena gi pej pendaftar..mintak surat kelulusan kursus..tempah tiket flight sendiri...semua kena buat sendiri..kalau aku takder inisiatif sendiri..maybe aku telepas gi kursus nie ....nasib baik aku bertindak sendiri dgn cepat........mak oiiii kelamkabut beb.....tiket dapat tapi sebab last minit punya pasal....jadual tiketnya pon hampeh...kena bertolak flight dari senai pada 16/2/09 kul 8.40 pagi..pastu kena transit ke KLIA....pastu dari KLIA bertolak ke Kota Kinabalu kul 3.40 ptg...sampai KK mungkin kul 6 kot.... melahu ler aku kat KLIA berjam-jam....................takper takper yang penting dapat gi kursus ke sana..huhu..

0 comments:

Post a Comment