Pages

Subscribe:

Wednesday, February 4, 2009

Jumpa Kawan Lama

Pada 22/1/09 aku dengan member2 shopping kat carefour Bp...............cari barang sikit2 lagi pon tengah sale..............masa aku tengah cari barang kat seksyen elektronik..bahagian tv.....masa kau tengah aku khusyuk pilih tv........dari jauh aku macam kenal mamat nie..masa tu dia dengan pasangan dia......aku usha je mamat tu....masa mamat tu dah dekat dengan aku......aku makin kenal.....tapi aku lupa nama dia.....bila je mamat tu melintas kat mamat tu..aku terus pergi kat tempat dia..dan bersalam." Ni Parjo kan" aku tanya..mamat tu tanya...balik " sapa ek "..... aku lah azmi....pastu dia terus buat muka 'blur' alah akulah " t_w_ _" aku sebut nickname aku masa belajar kat Jengka dulu......"oh ko"... parjo kata " dah gemok ko ek"...sabar je aku...padahal aku dah berjaya kuruskan badan aku sikit..huhuhu...masa kau borak dgn dia 'awek' dia terus pergi tempat lain..aku sempat tanya....sapa tu..dia kata awek dia....dia kata dia akan berkahwinan bulan3 nie......awek dia tu sebaya dgn..pas borak sekejap dia pon blah..tulah antara yang sempat aku borak dia dia dlm pertemuan yang singkat..tu......esoknya aku baru teringat nama dia..setelah aku fikir2..nama dia Norazlin Daim... setelah 10 tahun aku jumpa dia.....sama je...tak nampak banyak perubahan..oklah...

0 comments:

Post a Comment