Pages

Subscribe:

Sunday, February 1, 2009

Basikal Aku


Basikal..mm.........aku baru beli basikal model Progear Shimano. Basikal nie mulanya di beli kawan aku Si Mahadzer pada tahun 2005 kat Renggit ..tempat orang asli jual barang murah2 tu,dengan harga rm400. Pastu basikal tu berpindah tangan kat member serumah aku Si Nasar,basikal nie jarang2 dipakai..banyak dah karat..tayar selalu kempis.....member serumah aku si Nasar tu bulan 6 nie futher study ambil Master kat UTM....so aku tanya dia aku nak beli basikal nie..... mula2 dia kata nanti dulu......minggu lepas dia kata ..kalau ko nak aku jual rm200..aku terus setuju...sewa rumah bulan jan dan feb nie dia takyah bayar....sebab aku tebus basikal nie dgn bayaran sewa rumah..basikal jenama Progear ada jenama jugak harga dia aku tengok kat web cecah jugak Australia Dollar 200-300 ..kalau tak caya tengok web nie http://www.progears.net/

0 comments:

Post a Comment