Pages

Subscribe:

Sunday, February 1, 2009

Hobi Di Masa Lapang


Nie hobi aku sekarang...hari sabtu ahad cuti kerja..boring2..aku tanam sayur...ada kangkung,bendi ,kacang botol.....pokok kari,pokok pandan.pokok limau....aku tanam kecil-kecilan je..maklum ler rumah taman mana ada tanah..tanam dalam pasu je..... nie sayur aku tanam dah 2 minggu tapi tak naik2..baja dah(kompos taik ayam) tanah yang aku beli tanah terbaik 5 dalam 1 Gardener tanah organik semulajadi.....pelik pelik...tak cukup cahaya matahari kot sebab aku letak kat belakang rumah..aku dah lama minat bertani nie sebenarnya.....masa masuk tingkatan1 dulu aku masuk kelas pertanian dari tingkatan1- tingkatan 3......buat landskap....tanam kangkung dan lain2.....dah biasa buat...masa PMR aku naik pentas sebab aku adalah pelajar terbaik pertanian..he..he..

0 comments:

Post a Comment