Pages

Subscribe:

Sunday, February 1, 2009

Aku Suka Menyelam

Gambar nie diambil pakai kemera dalam air krew UCiTV UTHM

Pada 2-4/1/09 kitaorang lepak kat Puteri Pacific Hotel,Johor Bharu 3 hari 2 malam....nie bukan bercuti santai2....kitaorang bekerja ler...aku dilantik sebagai urusetia AJK Cenderahati Dan Buku program di Majlis Anugerah Seni Makum 2008 ( Majlis Kebudayaan Universiti).. anjuran MAKUM,UTHM dan Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia..sambil buat kerja ada masa terluang aku terjun kolam......aku ada kebolehan dan minat....aku suka menyelam bukak mata...selama lebih kurang 30-35 saat dalam air..maklum ler dulu masa bebudak duduk FELDA time cuti sekolah sungai ler aku cari.........biasanya kitorg berluma sapa menyelam paling lama...so sampai sekarang le kebolehan tu ada pada aku....aku boleh berenang and aku paling power berenang anjing..tiru macam anjing berenang.. he he huhu....Nak tenggok apa yang ada masa Majlis Anugerah Seni Makum 2008 klik link nie Majlis http://ucitv2.uthm.edu.my/streaming.php?media=ondemand&id=ec1a1a5bbfe2937c2abbf8269add3df6
selamat menoton

0 comments:

Post a Comment