Pages

Subscribe:

Tuesday, February 24, 2009

Gambar masa kursus Kat Intan Sabah

Bangunan Intan Sabah baru mula beroperasi pada Jan 2009. Semua serba baru. Dikelilingi hutan yang indah , jarak Intan dgn Airport 60 km lebih kurang 1 jam perjalanan dgn menaiki teksi dengan bayaran rm80.00. Jarak dari Bandar Kota Kinabalu pula lebih kurang 30km. Aku bertuah sebab aku adalah batch yang ke-11 menjalani kursus kat sini dan batch ke-2 utk kursus prog kewangan yang aku ikuti . So aku antara yang terawal berkursus kat sini. Makan memang best2 lebih sedap dari masa aku berkursus di Intan Sarawak

Pemandangan dari rumah staf bertentangan dengan bilik aku

Surau terapung memang cantik


Ni gambar tempat aku menginap dari luar , nama hostel nie Mersilau


Cantikan bilik aku. Macam hotel 4 bintang. No bilik aku Mersilau ( m108)

Bilik air yang cantik

Katil yang best dan selesa

1 comments:

Mohamad Ali Loksin said...

mensilau la bro. hehehehe. camner aku tau? sebab aku baru je balik dari kursus kat sana. ngeeeeeeeee.

Post a Comment