Pages

Subscribe:

Thursday, January 29, 2009

PTK Dan Exam Lain

Mmmmmm...hari nie (30/1/09) aku dapat result PTK F29-TK2......sungguh kuciwa....first time ambil..aku tewas........umum aku dapat aras III khusus dapat aras II and aras keseluruhan aku dapat aras II je....sedihnya aku......aku takan putus asa...aku akan ambil lagi..... kalau ikutkan sejarah aku ambil PTK.......aku memang selalu fail.......pastu lulus akhirnya..nie sejarah aku ambil PTK sejak mula2 aku ambil tahun 2004

Tahap Kecekapan 1

tahun 2004
UMUM ARAS 3
KHUSUS ARAS 3

tahun 2005
UMUM ARAS 1 - tak baca langsung
KHUSUS ARAS 1 - tak baca langsung

tahun 2006
UMUM ARAS 3
KHUSUS ARAS 2

tahun 2007 - start thn nie exam dibuat 2 kali sesi 1 bulan 3 sesi 2 bulan 9
sesi 1
UMUM ARAS 4
KHUSUS ARAS 3
sesi 2
UMUM -tak yah ambil lagi sebab dah dapat aras 4
KHUSUS ARAS 4

keputusan keseluruhan aras 4 ...So bermula awal tahun 2008 tangga gaji aku naik dari P1T? ke P2T?..............

Bulan 9 tahun 2008 aku ambil TK-2..sesaja mencuba untuk naikan gaji sekarang..tapi keputusannya....sian aku tak lulus....soalan agak susah sikit..sebab aras 2 kan

Tahap Kecekapan 2

tahun 2008
UMUM ARAS 3
KHUSUS ARAS 2

Petunjuk Aras(Markah)
Aras 1 - 40 kebawah
Aras 2 - 41-59
Aras 3 - 60-79
Aras 4 - 80-100
Dan lebih membanggakan aku masa aku lulus TK1 nie...aku adalah programmer pertama yang lulus TK1 dari dari 24 orang programmer seluruh UTHM nie..pada tahun 2007...sekarang jumlah programmer setakat hari nie jumlahnya 32 orang termasuk 3 orang f32.....kira power jugak aku nie..masuk bakul angkat sendirilah pulak.........setakat hari nie dah ada 2 orang programmer yang dah lulus aras 4...aku dan sorang lagi ..korang kenal kot Saeimah Othong...............tahun 2009 nie aku cadang nak ambil lagi TK2..............bulan 6 nie kot.....rasanya aku sorang je ambil kot sebab Saeimah bersalin....
-----------------------------------------------------------------------------
Peperiksaan lain yang aku ambil utk comfirmkan di dalam goverment dulu ialah peperiksaan perkhidmatan...ada jugak paper aku kandas aku start ambil pada tahun 2003
Peperiksaan Perkhidmatan Kumpulan Pengurusan Dan Profesional Sokongan 1
KERTAS 1 (Pengurusan Universiti Dan Perlembangaan Malaysia) kandas
KERTAS 2 (Sistem Pentadbiran Dan Syarat-syarat Perkhidmatan) lulus
KERTAS 1 (Pengurusan Universiti Dan Perlembangaan Malaysia) repeat....baru lulus
KERTAS 3 (Peraturan Kewangan) lulus

1 comments:

Unknown said...

salam en azmi...salam perkenalan jumpe blog u nih try google soalan ptk format baru ni..leh share tak mcm mane ptk fungsional ?.. tak dpt bayangan lagi la.. sy apply bulan 2 nyer. tenkiu..

Post a Comment