Pages

Subscribe:

Saturday, January 17, 2009

Tunang Aku




Mmmm...malu aku nak tulis........................tulis jelah....aku nak story sikit pasal perkahwinan....aku akan berkahwin pada bulan 6 tahun 2009.....semua member aku..yg sebaya.....dah kawin....5 atau 6 tahun lepas...so kiranya aku nie dah tertinggal bas dah......tapi aku tak kisah..aku peduli apa orang kata...yang penting..aku kawin...kat luar tu ramai lagi.. yang masih tercari-cari....aku nie bertuah jugak..sebab dapat berkawin...akhirnya InsyaAllah... aku nak berkongsi pada korang gambar tunang aku....aku bertunang sehari sebelum Deevapali tahun 2008.........Nama dia Zuraidah Bte Mohd Esa ..masa aku tunang umur dia 25 tahun..duduk kat Tenggaroh......depan rumah dia Tanjung Leman..Orang Mersing ..jauh rumah dia 2 jam dari rumah aku

4 comments:

zputri said...

Tak sabo nak tengok ko dok atas pelamin...hehe

Muhamad Azmi Bin Ali said...

mmmmm...............nanti aku duduk kat pelamin kat kedai mak andam kat parit raja...esok aku attach gambar tu kat ko...he..he

zputri said...

Tu gambo ko syok sendiri...hampeh..huhu

wawa said...

lawa lah tunang ko tu boleh lah tahan jugak....tak sabar rasa nak tengok ko bersanding mcm mana lah agaknya kan ko kat atas pelamin nanti kan...huhuhu

Post a Comment