Pages

Subscribe:

Sunday, January 18, 2009

Rumah Aku


aku ambil gambar nie pada 23/1/2009

aku ambil gambar nie pada 19/8/2005

Masa umur aku 27 tahun pada tahun 2005....lebih kurang macam tu ler....aku teringin nak ada rumah sendiri...so aku pon berhutang dengan Perbendaharaan Malaysia..........pada bulan 2 tahun 2005..secara rasminya aku mendapat kunci rumah dari pemaju......dan secara rasminya aku ada rumah sendiri......Rumah yg beralamt No.17 Jln Wira 5, Taman Wira, Parit Raja,Batu Pahat ,Johor.......lokasi rumah nie dekat je dengan tempat kerja aku lebih kurang 1 km dari je dari tempat kerja........rumah teres 4 bilik nie masa aku beli harga dia rm119k............so sekarang dah 4 tahun dah aku duduk kat situ..satu pengubahsuaian pon aku belum buat lagi...aku nak tunggu setahun lagi genap kan 5 tahun.....nanti boleh buat loan kalau tak silap buat loan 25% dari dari harga asal rumah.....boleh buat kabinet dapur and pasang mozek kat posh depan tu......nie gambar rumahnya...aku ambil gambar nie pada 19/8/2005.....

2 comments:

haticantik said...

wehh ni siap kasi alamat penuh rumah ko nih..tiap kali aku datang anta barang2 ko tak pernah pun ko jemput aku masuk..buat le memakan..bleh aku masuk..huhuhuhu

Muhamad Azmi Bin Ali said...

nanti tunggu.....rumah tu ada pembantunya....tak berani nak jemput nanti ko nampak sotong kering melata-lata..jijik pulak ko

Post a Comment