Pages

Subscribe:

Sunday, January 18, 2009

Berat Badan Dah Turun Sikit

Mmmmm...................yihaaa...berat badan aku dah turun..sikit dari 78 kg....sekarang dah tinggal 75.6 turun...dekat 3 kg dah....lega....beb aku baru je timbang berat badan kat bilik OPD(Operator Pemprosesan Data) kul 9.30am tadi..........utk pegetahuan mesin timbang diorang paling canggih kat sini digital.....maaaaa........................Nak tahu rahsianya....nie rahsiany...aku baru memulakan diet..aku seminggu lepas nie masuk minggu ke-2..........miggu lepas ..aku makan nasi 3 kali ler...yang lain aku makan produk diet CNI....aku dah jadi ahli CNI ni dah masuk tahun 8 kot...dah lama dah.....cuma aku pakai barang je......aku tak ler sampai nak jadi jutawan...takder masa....guna jer barang ...aku biasa belikan royal jelly atau life enzyme utk mak aku kekadang kalau ada rm lebih....................aku habiskan bonus aku bulann 12 tuhari utk cuba produk nie....he...he ...nie gambar produk sandFI...

2 comments:

haticantik said...

kalau ko boleh kurus..aku pun nak beli gak produk ko tu..tapi aku ni kalau kurus sangat..nanti ramai plak peminatnya..tu yang susah tu..huhuhuhu

Muhamad Azmi Bin Ali said...

sian hati cantik...tulah sapa suruh cun cantik..berisi salah keding pon salah

Post a Comment