Pages

Subscribe:

Thursday, January 22, 2009

Kereta Aku



Aku baru beli kereta proton new series PROTON SAGA 1.3MT (M) M-LINE pada hujung 2008 seingat aku seminggu nak raya puasa..dah masanya aku beli..sebab dah jadi keperluan..selama nie dah masuk 10 tahun kerja...time nak balik kampung...je...mesti cari bus.....terminal bus larkin tu dah familiar sangat......aku rasa sesetengah org kat situ aku dah kenal..dah........naik bus memang seronok..naik je tidur..bangun tidur je dah sampai destinasi..tapi terseksanya time musim perayaan ler..silap2 aku kena cari bus sangkut2..sebab tiket dah habis...sekarang nie pon tiket bus dah mula mahal surcaj 30%... bila ntah nak ditamatkan.......dulu aku naik bus dari parit raja ke larkin tiket harganya rm8.20...sekarang nie harganya rm10.70........... nie gambar kereta aku.....

0 comments:

Post a Comment