Pages

Subscribe:

Monday, December 5, 2011

Tak peduli apa orang kata

Ada orang dah mula meluat melihat post aku kat blog nie..kerana diorang fikir aku terlalu nak menunjuk-nunjuk........ada aku kisah apa orang nak kata..kehidupan aku suka hati ler aku nak tulis apa....nak harap dorang puji   kejayaan aku..jangan harap.......nak harap orang hulur tangan kat aku ucap tahniah..jangan harap..walaupon ada 2,3 orang yang beri ucapan....terima kasih yang  ucap  tahniah........so.....aku buat keputusan aku cipta blog nie  tujuannya utk memuji diri sendiri agar aku sentiasa termotivasi dgn apa-apa bentuk kejayaan yang tak seberapa (kecil ke besar ke kejayaan)walaupon realtinya dalam kerjaya hakiki aku tak begitu berjaya..so kepada yang gelakan blog aku ...atau menyampah kat blog aku....fikir-fikirkan....apa kejayaan korang jangan geti gelakan blog orang jer...walaupon anda yang diluar sana yang dah berjaya besar dgn pelbagai sumbangan yang besar...beri ler peluang utk aku tunjukkan kejayaan aku walaupon terpaksa merangkak dari zero...sekian

0 comments:

Post a Comment