Pages

Subscribe:

Wednesday, December 21, 2011

Annual Dinner KSKUiTTHO Lucky Draw Number 5 (21/12/2011).

masa nie Dato NC Dato Mohd Noh cakap tukar vakum dgn sayalah yer..aku cakap tak boleh home teater nie saya yg punya hahahhaa

home teater akhirnya milik aku

nie ler hadiah pasu bungga 2 ringgit yg aku dapat masa dinner kskuitho 2002
Alhamdulilah rezeki malam tadi (rabu 21/12/2011)...aku memang tak mengharap apa-apa sebenarnya.......banyak tragedi belaku sebelum dpt lucky draw nie tiket aku koyak rabak sebelum masuk kat dalam tin cabutan bertuah..puas cari gam dan selotape..tak jumpa-jumpa last-last  jumpa kotak kosong yg ada selotape koyakkan dan tampal kat tiket aku..........belum lagi kes jari aku berdarah tersepit masa berebut kambing golek  kat luar dewan..hahahahhahahahhha......seinggat aku..last aku dapat cabutan bertuah dinner kskuittho ini pada 2002..kat prime city hotel kluang.......masa tu aku cuma dapat pastu bunga....kedai 2 ringgit kot..haahahah setelah 9 tahun akhirnya..macam tak cayer jer nombor aku kena panggil...hahahahaha kebetolan kat rumah takder pon home teater nie....ada cadang nak beli tapi tak tahu lagi......yg kelakarnya  masa ambik hadiah tu dato NC Dato Mohd Noh Dalimin ...cakap kat aku saya nak tukar home teater nie dgn vakum cleaner(sebelum tu dia dpt lacky draw panasonic vakum cleaner)..aku cuma  cakap kat dia sambil tergelak..mana boleh dato..ini barang saya yg punya...hahahhahaha

0 comments:

Post a Comment