Pages

Subscribe:

Monday, April 13, 2009

lepas menjawap soalan ptk

salam.....
baru lepas menjawap soalan TK2 umum tadi..fuhh..lega....20 soalan objektif mewakil 20% dan 8 soalan esei jawap 4 soalan mewakili 80%.....................aku terover lak hari aku jawap esei sampai 5 soalan....sebab ada masa lagi masa lebih kurang ada setengah jam lagi aku angkat tanggan minta kerta jawapan tambahan........... pada aku soalan kali aku rasa ada mudah sikit..soalan direct the point tak terbelit-belit

saoalan yang aku jawap
1. ciri2 piagam pelanggan
2. arahan keselamatan
a -terangkan
-dokumen terperingkat
-maklumat teerperingkat
- kawasan terperingkat
- bahan buangan terperingkat
b -pelanggaran perkara terperingkat
3.bahagian protokol -majlis universiti
susunan tempat duduk
- datang membawa 'extra'
- jawap datang tetapi tidak datang
- jawap tidak datang tapi datang
- jawap datang berdua tapi datang sorang
4.bahagian kauseling
lima kateria yang membolehkan individu dikenakan kauseling
5.bahagian IT
penyelanggaran berkala
a. jelaskan apa yang anda faham mengenai penyelenggaraan komputer
b. nyatakan 5 aspek semasa penyelenggaraan

Soalan yang aku tak jawap

6. pekeliling mengenai gangguan seksual di tempat kerja
-nyatakan kategori gangguan seksual di tempat kerja
7.bahagian kewangan
-nyatakan syarat dalam kaedah perolehan iaitu perundingan
8.bab dasar
dasar sosial negara
-nyatakan strategi dalam mencapai dasar sosial negara

aku ada konfiden sikit..maybe boleh lulus samada aras 3 atau 4....isyallah.......sebab semua soalan aku ada baca.....dan ada 3 soalan yang tahun lepas diulang balik macam soalan, dasar,piagam dan bahgian IT..


SEKIAN

0 comments:

Post a Comment