Pages

Subscribe:

Wednesday, May 16, 2012

Mesin Jahit Secondhand kat lelong

sebulan kat lepas nampak mesin jahit terpakai kat lelong klik link http://www.lelong.com.my/functioning-condition-sewing-machines-price-105628762-2012-04-Sale-P.htm .....tertarik dgn ofer tu...call owner nya.........so memang berminat dgn mesin jahit tu......kalau tengok kat gambar kat web lelong tu memang mesin tu nampak burok giler........setelah deal dgn ownwer nya kat penang..dia kata mesin tu dah berumor 4 tahun....dulu diorang bisnes jahitan jaket ada 8 mesin....4 dah letgo..kat lelong.....4 lagi baru nak jual lagi. ...skrg diorang tukar bisner barang-barang komputer dan printer.......so aku mintak ler si owner nie ambik gambar latest mesin jahit tu........sungguh terkejut sebab mesin tu sebenarnya masih cantik lagi....mesin nie dgn rasmi telah dibooking dan dibeli oleh saya..wakakakkaka
nie gambar dalam iklan lelong....memang burok dan tidak menyelerakan kecuali mesin jahit tepi sebelah kiri jenama aruba tu jer yg cantik

nie gambar latest setelah aku push owner ambik gambar terbaru mesin yg aku cadang nak beli
cantik lagi.......diorang jaga..dan simpan dalam stor
pandangan depan
yg nie mesin coverstitch mahal siut ..kalau yg baru harga rm4600 sesuai utk jahit tudung..yg nie patern lama...tapi still cantik
yg nie mesin jahit lurus jenama brother rm1500 lebih kurang kalau baru lah
yg nie mesin jahit tepi jenama aruba kalau baru rm2600

nie satu lagi mesin jahit lurus jenama brother lama..nie kompom from japan..kalau brother baru sekarang from china
yg nie mesin jahit tepi aruba gambar yg sama di atas

35 comments:

rinn said...

Assalam...
bertuahnya dapat mesit jahit tepi 2nd...sy baru je survey harga brand SIRUBA tu....harga asal RM1699 (baru)....yg ni 2nd berapa RM?...

Unknown said...

Ni mesin tepi secondhand, nak tolak berapa

Unknown said...

Kalau boleh dengan harga pos sekali ye ( sarawak )

Unknown said...

Kalau boleh dengan harga pos sekali ye ( sarawak )

Unknown said...

Ni mesin tepi secondhand, nak tolak berapa

Unknown said...

Saya nk jual mesin overlock singer ..Masih elok tiada masalah.. wasup 0199377988 k

Unknown said...

Saya nk jual mesin overlock singer ..Masih elok tiada masalah.. wasup 0199377988 k

Unknown said...

Saya nk jual mesin overlock singer ..Masih elok tiada masalah.. wasup 0199377988 k

Unknown said...

Saya ada mesin usia setahun jenama typical.. 2 mesin jahit lurus industry dan 1 mesin jahit tepi biasa dan 1 mesin jahit tepi halus mcm tudung bawal..semua siap dgn motor saver..
Kawasan rawang selangor
Tiada penghantaran
Harga boleh runding
Berminat boleh hubungi saya 01128500880

mohd alif bin zainudin said...

ada lagi tak mesin jahit lurus industri kalau ada saya nak.harga mampu bawah rm800

คภєקlคђภเє said...

saya wakil dari bapa saya, kerana beliau sudah tenat dan ingin menjual mesin2 jahit yg ada di kedai bapa saya.. sekira abg2 dan akak2 berminat boleh wassap saya di nombor 0123284342.. t.kasih

Unknown said...

Penama Hanif murano diatas adalah penipu.
Menggunakan nama yang sama untuk akaun fb.
Telah melakukan penipuan penjualan mesin jahit.

Unknown said...

Tq kole kacang.. mmg hampir2 nk wasep dia. Mcm2 ragam manusia.. makan duit haram la dengan menipu orang.

Unknown said...

Welcome...saya dah kena.duit dah bayar tapi mesin tak hantar.saya cari kuarga dia yang boleh dihubungi dia memang jual semua barang kedai jahit arwah datuk yang diberi pinjam pada bapa dia.
Sampai sekarang masih senyap duit tidak dipulangkan semula.

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Atikah said...

Sy ad mesin jahit lurus juki dan mesin jahit tepi singer.. Nk jual sbb nk pindah rumah n xguna lagi da... Sbb skrg meniaga jd mesin jahit xpakai... Klu nak boleh wasap sy 01151398917 sekitar kwsn rawang sbn kl

Atikah said...

Sy ad mesin jahit lutus industri juki.. Klu berminat boleh wasap sy no 01151398917

Unknown said...

Saya ada mesin jahit lurus industri jenama singer dan eric, untuk lihat gambar 0176807606

chiaki r-nep said...

Saya ada mesin jahit tepi jenama jack 4 benang, condition 9.5/10 fully computerized.. mesin sangat cantik, motor sangat smooth dah macam baru.. utk keterangan lanjut call/whatssap 0174619734... saya share gambar - area klang dan shah alam penghantaran percuma. Tuan/puan pasti tak kecewa Terima kasih

Unknown said...

Nk tnya 500 kebawah blh dpt x mesen jhit tepi

Unknown said...

Mesin jahit lurus industri SINGER 591 japan nk jual... hunungi kalau berminat area pasir mas 01112333425

Unknown said...

Saya ada menjual mesin jahit tepi jenama gemsy 737 siap table dia smua sekiranya berminat silap whtsap saya 0184043932

Unknown said...

Sy ada mesin jahit lurus juki & mesin jahit sulam singer model 2OU43 nak jual..area bukit mertajam,pulau pinang.berminat whtsapp sy 01124064834

Unknown said...

Area kuching,samarahan & serian. Sy ada 3 mesin jahit lurus dan 1 mesin jahit tepi jenama Juki(tahun 2017) belum sempat pakai sbb nk biz lain..berminat wassap 0135287166

Unknown said...

Mesin jahit interlock nk letgo Murah²..jenama PEGASUS.. Area Seremban..
Berminat wassap 0196137114

Unknown said...

Nak letgo brape tu. ?

irasnuraam said...

Dah jual ke blm ??

IM Synergy said...
This comment has been removed by the author.
IM Synergy said...

Sy nak beli mesin jahit tepi Dengan budget rm700 Ada Tak?

Unknown said...

Ade

Unknown said...

Saya ada 1 machine jahit lurus jenama Fima dan 1 machine jatit edging (tepi). Masih baru, tak pakai sangat. Nak jual rm1000 dan rm1400. Yg berminat, call saya 0104370037

Anonymous said...

SAYA NAK JUAL MESIN JAHIT BROTHER POTABLE BOLEH ANGKAT KEMANA2 MESIN JAHI DENGAN MESIN JAHIT TEPI LUMSUM RM1500.00 AREA TANGKAK,BERMINAT WHATAPSS SYA YA 0182582532 FOR DETAIL

Unknown said...

Sy ingin lepaskan mesin jahit high speed industri jenama singer ,,mesin smua dlm keadaan elok jika ssiapa bminat blh whatsapp sy hrga blh runding

Sudinpare said...

Jual mesin jahit tepi(singer)
Murah2 500kebawah

Sudinpare said...

500 je

Post a Comment